Mitt liv som mamma till Leia, Milo och vår ängel Elina <3

sorgen är överallt..

Publicerad 2015-04-23 21:10:47 i

Man blir verkligen "påmind" om sorgen överallt! 
Såg nyss en annons på en sån köp och sälj sida med barnkläder på facebook, en som sålde en likadan klänning som Elina begravdes i.

Tänk att man kan känna så himla mycket för ett klädesplagg. Min vackra flicka hade faktiskt på sig en sån, den har hon med sig ner i graven. 
Saknaden är enorm och jag ser henne i just en likadan klänning, dagen jag bäddade ner henne i hennes lilla vita kista.. Tänk så orättvist att någon har fått använda en likadan flera gånger och sen kan med och sälja den! Det här inlägget kanske inte folk förstår men vet att alla andra änglaföräldrar kan känna igen sig i hur viktigt just det dom begravs i är!

Leia har en likadan, köpte dom när jag var gravid med Elina och var helt ovetande hur jag skulle få använda dom... Har sparat Leias.. Samma dag som Elina fick på sig sin klänning så hade även Leia på sig sin. Gud vad ont det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela