Mitt liv som mamma till Leia, Milo och vår ängel Elina <3

Lillebror

Publicerad 2014-09-17 14:27:00 i Lillebror,

Jag vet att jag inte har skrivit här på länge, det har hänt så mycket sen sist.
Ni är ju trots allt några stycken som kikar in här varje dag.
 
En av sakerna är att Leia för andra gången och Elina för första gången ska bli storasyster, till en liten lillebror som beräknas att komma till oss 12 februari.
 
Ska bli så kul med en liten pojke efter mina två flickor. Inte det mest praktiska, men vad gör det!
Vi är så glada. Hoppas bara att lillebror planerar att stanna i våra liv tills jag ligger i graven bredvid storasyster och ännu längre.
 
Vi väntade länge den här gången innan vi gick ut med det för "allmänheten" för man har såklart varit lite extra spänd, nervös och orolig. Just för tillfället efter att ha kollat lillebror noga 3 gånger så känner jag mig ganska lugn. Allt såg i för sig bra ut hela vägen med Elina också, men har svårt att tro att vi råkar ut för psd 2 gånger. Man ska aldrig säga aldrig, men det är så ovanligt och det är ju extremt om det händer 2 gånger.
 
Just nu känns det inte heller jättelönt att nojja för man är så hjälplös när något händer ändå...
 
Men snälla lillebror, stanna hos oss!
Jag vet att Leia säger att hon inte vill ha dig just nu och försöker ge bort dig till andra, men hon skulle uppskatta dig så! Allt blev så konstigt när hon inte fick träffa eran syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela